#1163 | Név: Kis Gábor | 2012.03.06 21:27:26 |
---|---|---|
Miért válaszd a hideg vizes zuhanyt?
Akal Dhyan | Létrehozás dátuma: 2012. 03. 06. 13:14
Címkék: jógikus életvitelA kundalini jógi a napját hideg vizes zuhannyal kezdi. Nem a meleg vízhez kever egyre több hideget, hanem rögtön a hideg vizes csapot nyitja meg.
Több mint egy éve kezdtem el rendszeresen hideg vízzel tusolni. Nekem személy szerint nem ment nehezen a váltás, talán leginkább azért, mert nem gondolkodtam túl, egyszerűen fokozatosan el kezdtem magamra folyatni a hideg vizet. Aminek hatására általában nagyokat sikítok, de a hirtelen hideg sokk ellen nekem segít az éneklés is. (Ez a sikítozás talán ijesztőnek hangzik, de én nem így élem meg: élvezem, hogy kieresztem a hangom, élőnek érzem magam tőle.) |
#1162 | Név: Kis Gábor | 2012.03.06 21:26:50 |
---|---|---|
Influenza ellen....
gyömbéres atomerős koktél - influenza előtt v. alatt lévőknek Lehet hogy szükség lesz rá, és ennek nincs káros mellékhatása Jó egészséget mindenkinek ! Natúr atomerős koktél összetevői: -1/2 citrom frissen kifacsart leve, -térfogatra még egyszer annyi méz, -fél mokkás kanál őrölt fahéj !
( egy egész mokkás kanállal, erősebb lesz, alaposan tisztít)
-pár (kis) szelet gyömbér, de reszelve hatékonyabb, (kb. 1 köbcm gyömbér!) Ez a keverék kb. fél deci . De fel lehet hígítani / 40C°/ meleg vízzel is, kinek-kinek gusztusa szerint. Nagyobb baj esetén akár napi 3 adag is elfogyasztható, lehúzza hidegrázós lázat, és a hatás, az frenetikus!
|
#1161 | Név: Kis Gábor | 2012.03.06 21:26:32 |
---|---|---|
kacaj |
#1160 | Név: Kis Gábor | 2012.03.06 21:26:00 |
---|---|---|
A HIBÁDDAL EGYÜTT VAGY TÖKÉLETES |
#1159 | Név: Kis Gábor | 2012.03.06 21:25:25 |
---|---|---|
Madarak Baliban |
#1157 | Név: Kis Gábor | 2012.03.05 18:37:37 |
---|---|---|
Levágott légzsákok jelzik a biztosítási csalók nyomátÉvi több száz millió forintra rúg az a kár, amelyet meg nem történt balesetek és autólopások után próbálnak bevasalni a biztosítókon a csalók. Az autószerelők szerint a kamubalesetet eljátszani nem könnyű, rendőr segítsége nélkül szinte lehetetlen. A lebukás veszélyét növeli, hogy a biztosítók is egyre dörzsöltebbek: hazugságvizsgálattal, bezúzott alkatrészekkel, véletlengenerátorral védekeznek. A héten is tárgyalta a bíróság annak a 49 embernek az ügyét, akik a vád szerint 2003-tól színlelt balesetek szervezésével követtek el biztosítási csalásokat. Az első- és a másodrendű vádlott leggyakoribb trükkje az volt, hogy egy autó okozott balesetet, amelyben papíron egy motorkerékpár is megsérült. A vádlottak a motorokra más balesetekben megrongálódott alkatrészeket tettek fel, majd kártérítési igényt érvényesítettek a gépkocsi felelősségbiztosítójával szemben. Mivel a biztosítók a kárügyintézés során a hasonló jellegű baleseteket általában alaposan kivizsgálják, a vádlottak az általuk szervezett színlelt balesetek helyszínére gyakran rendőröket is hívtak, akik intézkedtek, az eseményekről igazolólapokat állítottak ki, melyeket aztán a biztosítási ügyintézés megkönnyítésére használtak. A vád szerint korrupt kapcsolatot alakítottak ki több rendőrrel is, akik annak ellenére írtak jelentést, hogy tudták, baleset nem történt. Ennek fejében esetenként pénzt vagy más ellenszolgáltatást kaptak - áll egyebek között a vádiratban, amely 47 bűncselekményt ró az elkövetők terhére. Az elsőrendű burkoló és a másodrendű motorszerelő kivételével főleg rendőrök vannak a vádlottak között, de van köztük kárszakértő és autószerelő is. Évi 800 millió "A gépjármű-biztosítási csalások leggyakoribb esetei a megrendezett autóbalesetek, a valós balesetek bekövetkezése után visszamenőleges időponttal megkísérelt biztosítási szerződéskötések, szándékos törés, meglévő sérülés tovább törése, fiktív gépjármű-javítási számlák benyújtása, illetve a jogos igénynél magasabb összegű kártérítés igénylése" - mondta Horváth László, a Generali biztosításvizsgálati csoportjának vezetője, aki szerint a csalásgyanús ügyek jelentős részét sikerül kiszűrnünk még a kifizetés előtt. Jelentős számban fordul még elő casco-csalás oly módon, hogy a járművet a tulajdonos tudtával és megbízásával eladják, ellopatják vagy szétszerelik, és alkatrészként értékesítik, majd megkísérlik felvenni a biztosítótól a lopáskár utáni kártérítést. A Generalinál kockázatelemzési monitoringrendszer szűri ki a gyanús károkat, amelyeket saját vizsgálati csoport vagy megbízott külső szakértő vizsgál, de sok esetben a rendőrséget is bevonják. A Generali "vizsgálati csoportja évente 1000-1500 ellenőrzést indít, ennek nyomán évi több mint 200 biztosítási csalást derítenek fel, az emiatt elutasított kárigények értéke évente mintegy 800 millió forint" - tette hozzá Horváth László. Szerinte az is sokat javított a helyzeten, hogy a biztosítótársaságok együttműködnek az utóbbi időben a csalások kiszűrése érdekében. A legtöbben úgy tekintenek a biztosítási csalásra, mint olyan bűncselekményre, ahol nincsenek áldozatok, hiszen veszteség egyedül a biztosítótársaságokat éri, pedig a csalók által okozott kárt a többi szerződő ügyfél fizeti meg a magasabb díjakkal, de az egyre szigorúbb ellenőrzések és kárkifizetések sem könnyítik meg a valóban balesetet szenvedők dolgát. Dörzsöltek lettek a biztosítók "Nem túl bonyolult egy autót vagy motort törött alkatrészekkel felszerelni, hogy valódinak tűnjön a baleset, de ahhoz, hogy elhitessék a biztosítóval, először is szükség van olyan rendőrökre, akik benne vannak, és felveszik a jegyzőkönyvet, mert a nyomokból meg tudják állapítani, hogy megrendezett-e a baleset" - mondta az esetről egy neve elhallgatását kérő autószerelő, aki szerint a kamubalesetek 10-15 évvel ezelőtt működtek igazán. Szerinte "a legnehezebb dolog a biztosítón átvinni az ügyet, mert erre már külön szakértőgárdát képeztek ki, hogy a legapróbb jelekből is kiszúrják a csalást" . "Az utóbbi években nagyon dörzsöltek lettek a biztosítók, amelyek sok új szabályt is bevezettek, hogy elkerüljék a csalást. Például csak akkor fizetnek, ha a kinyílt légzsákot levágják, hogy a kormányt ne lehessen egy másik autóba beszerelni, mint friss balesetes alkatrészt. Vagy a törött üvegbe belekarcolják a biztosító nevét, hogy ne tudják újrahasznosítani, és még több ilyen trükkel próbálják meg elkerülni a csalásokat" - mondta egy másik, ugyancsak neve elhallgatását kérő autószerelő, aki szerint az a legnagyobb baj, hogy már a becsületes ügyfelekre is gyanakodnak a biztosítók, ezért olyan balesetekbe is rendszeresen belekötnek, amelyek tényleg megtörténtek. Hazugságvizsgálat és véletlengenerátor Egy jelentős piaci részesedéssel rendelkező magyarországi biztosító névtelenséget kérő kárrendezési vezetője szerint az "uniós statisztikák szerint a biztosítási kárbejelentések mintegy 10-15 százaléka csaláson vagy valamilyen egyéb visszaélésen alapul, ami nagyjából megfelel a hazai viszonyoknak is. Az utóbbi évtizedben sokat tettünk azért, hogy kiszűrjük a szélhámosokat, akik nemcsak a bejelentők, hanem a kárfelmérők között is voltak szép számmal" - mondta. "A törött alkatrészek ismételt felhasználása ellen mi úgy védekezünk, hogy egyszerűen megsemmisítjük a sérült és cserére felvett alkatrészeket. Gyanús esetekben külsős magánnyomozókat bízunk meg az ügy hátterének felderítésére, a kárfelmérő kollégákat pedig rendszeresen ellenőrizzük, akár félévente is áteshetnek hazugságvizsgálaton, hangmintákat is elemzünk, de a legfontosabb, hogy statisztikákat vezetünk az egy főre eső kárkifizetésekről, és ha valakinek kiugróak az értékei, annak utánajárunk" - mondta a kárrendezési vezető. A belsős visszaélések ellen találták ki azt a módszert is, hogy a kárfelmérő kollégák egy véletlenszerű algoritmus alapján kapják az ügyeket, "ami azért fontos, mert korábban sok esetben pont akkor jelentették be a káresetet, amikor tudták, hogy az ismerős kárfelmérő fogja kezelni az ügyet". Virágzó iparág volt a saját Suzukik lopatása Magyarországon a Suzuki személygépkocsikhoz köthető esetek száma volt az egyik legkiemelkedőbb. 1994 végétől 2 év alatt 500 casco-lopáskárt jelentettek be a Generálinál Suzuki személygépkocsikra. 1995-ben már 6 százalék volt a lopásgyakoriság ezekre az autókra. A biztosító vizsgálati csoportja a rendőrséggel együttműködve vizsgálta a gyanús eseteket, mely során kiderült, hogy a legtöbb alkalommal fiktív autólopásokról volt szó. Sokszor a gépjárművet a tulajdonos tudtával vagy megbízásából külföldre vitték, és ezt követően jelentették be a lopáskárt. A rendőrség 60 fő gyanúsított ellen csalás miatt folytatott eljárást, melynek során az "ellopott" járművek 10 százalékát megtalálták és visszaszállították külföldről. 1997-re a Suzuki márkájú autók lopásgyakorisága 6 százalékról 1 százalékra csökkent.
|
#1156 | Név: Kis Gábor | 2012.03.05 18:37:06 |
---|---|---|
kaptam, küldöm... Egyik kollégám ma reggel mesélte hogy járt apukája tegnap a fehérvári kórház parkolójában. Épp hogy beszállt, és bezárta belülről az autót (ezt később elmondom miért tette), odalépett egy fehér [értsd nem roma] fickó és kopogtatott az ablakon. 10 cm-re letekerte az ablakot, ahol a fickó bedobott egy csomag zoknit, majd kérte hogy fizesse ki. Persze ő mondta, hogy felejtse el, és indulni akart, erre egy roma gyerek az autó elé ugrott hogy ne tudjon elindulni. Ekkor adott egy gázfröccsöt, hogy a srác húzzon arrébb, mert ő tényleg elindul, de nem ment el. Másodszor is felbőgette a motort, hogy nem viccel és akkor végre félreugrott a gyerek. Mindez a kórház parkolójában, délelőtt. És hogy miért nem vitt már magával pénzt és zárta be rögtön az autót ahogy beült? Múlt héten az egyik ismerősét rabolták ki az Interspar parkolójában (de.11 órakor), a következő módon: a hölgy bepakolt az autóba, beült, bezárta belülről az autót (mivel éppenséggel sok pénz volt nála) és indulni akart, amikor egy fehér férfi bekopogott az ablakán, hogy meg tudná-e mondani merre van a vasútállomás. Próbálta mutogatni hogy "arrafelé", de a fickó nem tágított, mert hogy el kell érnie a vonatát és nem érti pontosan merre is kell mennie. Erre a nő letekerte az ablakot és elkezdett kifelé mutogatni a srácnak és mondani hogy merre menjen pontosan -eközben (mivel háttal volt az anyósülésnek, nem látta) feltörte a roma gyerek az ajtót és kikapta a táskáját. A nő szaladt a fehér srác után, hogy mégis mi volt ez és azonnal adják vissza a táskáját, de ő csak vonogatta a vállát, hogy nem csinált semmit, csak megkérdezte merre van a vasútállomás. A rendőrséget rögtön felhívta, akik azt tanácsolták hogy azonnal menjen haza, zárcsere, stb., mert az elmúlt hetekben már több ilyen eset is történt és mire hazaértek, már a lakást is kipakolták. Sajnos a történetek valódiak, és nem az említett etnikum(ok) elleni lázítás a cél. Ahogy ez megtörtént Fehérváron, úgy Pesten is és más városban is előfordulhat. Remélem a rendőrök elkapják ezeket a disznókat, de addig is vigyázzatok a parkolókban. És ahogy gyerekkorunkban megtanultuk...ne állj szóba idegenekkel! |
#1155 | Név: Kis Gábor | 2012.03.05 18:33:49 |
---|---|---|
cicák |
#1154 | Név: Kis Gábor | 2012.03.05 18:33:12 |
---|---|---|
Hihetetlen, kicsit talán nevetséges, de mindenképpen látványos! |
#1153 | Név: Kis Gábor | 2012.03.05 18:32:39 |
---|---|---|
1. Dolgozom épp... nemrég jött egy fazon, hogy neki nagyon súlyos betegsége van (tényleg, igaz, kb 120 kg). Beszélgetés:
|