#3328 | Név: Kis Gábor | 2013.10.08 21:14:41 |
---|---|---|
Iskolai dolgok - jóóóók :) | ||
Melléklet: ISO-8859-2_____44_69_E1_6B_6F_6B_20_64_6F_6C_67_6F_7A_61_74_61.ppt |
#3327 | Név: Kis Gábor | 2013.10.08 21:14:28 |
---|---|---|
Iskolai dolgok - jóóóók :) | ||
Melléklet: Iskolai_ellenorzokbol.pps |
#3326 | Név: Kis Gábor | 2013.10.08 21:14:12 |
---|---|---|
Iskolai dolgok - jóóóók :) | ||
Melléklet: ISO-8859-2_____54_61_6E_E1_72_6F_6B_20_61_72_61_6E_79_6B_F6_70.ppt |
#3325 | Név: Kis Gábor | 2013.10.08 21:12:59 |
---|---|---|
mesebeli házak <<Nézd meg teljes képernyőn is>> |
#3324 | Név: Kis Gábor | 2013.10.08 21:12:20 |
---|---|---|
Kaptam egy figyelemre méltó továbbított levelet. A tartalmát megosztom a közösséggel.
KUBATOV-lista a Fővárosi Önkormányzat idősotthonainak lakóiról
A mai napon 3 a főváros kezelésében lévő idősek otthonában töltettek ki kérdőíveket a lakókkal!!! A kérdések: Tagja-e valamelyik pártnak? Részt vett-e az elmúlt évben politikai nagygyűlésen? Találkozott-e valamelyik párt vezetőjével személyesen? Részt vett-e politikai tüntetésen? Elégedett-e a kormány munkájával? Elégedett-e a rendőrség munkájával? Elégedett-e az önkormányzat munkájával? Szakmája? Iskolai végzettsége? Családi állapota - rokonsága van-e ?
Nos ezeket a kérdéseket tették fel idős, demens, szklerózisos, alkoholista és szociálisan kiszolgáltatott embereknek az igazgató jóváhagyásával egy szociális gondozó alkalmazott jelenlétében ! A kérdező: a SOTE Pszichiátriai és Pszichoterápiás Intézetének Virtuális Realitás Laborjának pszichiáter munkatársa !!!!!! Hivatkozás EQLS Europen Qualiti of Life Survey 2013 projektje!!!! Az európai életminőség felmérése . Az eredeti kérdőív megtalálható a Microsoft World HU Main Qreclean-hingary.pdf oldalon DE az ilyen kérdéseket nem tartalmaz!!!!!!! Elden Spaces!!!
KÉRDÉSEINK!!!!!!
Szabad-e ilyen környezetben beteg, idős embereket, korlátozott értelmi képességűek ilyen vizsgálatokban kérdezni?????
Szabad-e megtévesztő módon becsempészni ilyen kérdéseket amik az eredeti projektben nem szerepelnek?
Hová kerülnek azok a válaszok amin nem szerepelnek az EU- projekt kérdései között és bőven alkalmat adnak esetleges diszkriminációra ? Mi lehet a célja az ilyen kérdéseknek? Aki részt vett ilyen tüntetésen azt kidobják az utcára vagy ledobják a Gellért- hegyről? A Fővárosi Önkormányzat Szociális Osztályának vezetője, Skultéti úr tud erről az akcióról ??????
Aki tudja a választ, kérem közölje !!!!!!!!!!!!!!!!!
(esetleg az illetékesek válaszát is várjuk !!!! )
A közreműködő munkatárs az esemény után ahol prezentálta a kérdések és projekt létezését egy számítógépen, utána miért törölte a számítógép kereső programjából az anyagot és a rákeresési előzményeket ?????????????????????????????????????????
Lehet, hogy én vagyok az ügyesebb, mert mégis ki tudtam bányászni a gépből ????
|
#3323 | Név: Kis Gábor | 2013.10.06 18:03:36 |
---|---|---|
Margit-sziget szökőkút
Celine Dion és Andrea Bocelli duettjével!! Margit-sziget szökőkút zenével
NAGYÍTSD KI ÉS NEM KELL ESTE KIMENNED MEGNÉZNI!
|
#3322 | Név: Kis Gábor | 2013.10.06 17:59:39 |
---|---|---|
Future in China... <<Nézd meg teljes képernyőn is>> |
#3321 | Név: Kis Gábor | 2013.10.06 17:58:55 |
---|---|---|
Velence épült volna Budapesten 2011.07.27.
Budapestet sokféleképpen meg lehet ismerni. Felkutathatjuk a legjobb helyeket, amiket érdemes megnézni vagy kipróbálni. Kutathatunk a múltban is, könyvtárakban a legtöbb épületnek, térnek, formának megtaláljuk a történetét - ha ezeket megismerjük, új szemmel nézünk körbe a séták alatt. Egy idő után úgy járhatunk, mint Rexa Dezső, Budapest mesemondója a századfordulón, aki egyszer azt mondta egy pesti séta alkalmával: Az az én bajom, hogy mindenről rettenetesen sok minden jut eszembe. Aztán van egy harmadik arca Budapestnek. A meg nem valósult arca, a majdnem-Budapest, olyan tervek összessége, amiknek csak egy hajszál hiányzott, hogy létrejöjjenek, és ma egy egészen másik városban sétáljunk. Az 1900-as években, Budapest fénykorában, a város építésének lázában pedig rengeteg ilyen született. Ezek közül is kiemelkedik néhány, amiktől az ember álla is leesik, mert alapjaiban változtatná meg a mindennapokat még ma is. Ilyen például ez:
Ez a Nagykörút akar lenni, az úttest és a járdák helyére vizet és hajókat álmodva. Néhány hónapja posztoltuk ezt a fotót a facebookos oldalunkon a Köztér blog bejegyzését megtalálva. Aztán múlt héten Csaba és én is, egymástól függetlenül botlottunk bele újra a tervekbe, amik a 19. században Velencét varázsoltak volna a belvárosból, a körút helyén egy csatornát kialakítva. Ezen akkor szállítóhajók jártak volna, egy belvárosi rakpartnak szánták tehát a körutat, ma meg nyilván gondolák vinnék ezen körbe a turistákat. Akkor ugyanis a rakpart nyüzsgő valami volt, hajókon érkeztek az áruk, amiket felszívott a város, a maradékot pedig visszaköpte.
Az akkori rakpartfejlesztések képébe jól illett Reitter Ferenc, a Helytartótanács főmérnökének ötlete az 1860-as években: széles, hajózható körcsatorna építése körülbelül a mai Nagykörút vonalában. Egy 36 méter széles (a mai Nagykörút 45 méter szélességű), rakodásra alkalmas, mesterséges Duna-mellékág, zsilipekkel, 12 híddal.
Valójában mégsem az ő ötlete volt, Kossuth Lajos már 1849-ben elrendelte a csatorna megépítését, de akkor idő nem volt a terv megvalósítására, Reitter esetében pedig a pénz hiányzott. 1865-ben a terveket bemutatta a pesti községtanácsnak, ahol tetszést aratott, de kijelentették: anyagi forrást nem tudtak biztosítani. 1867-ben a közlekedésügyi minisztériumnak mutatták be a terveket, mondván, hogy a csatorna az egész ország érdeke, különben is a Duna szabályozásának része, ez szintén országos jelentőségű ügy: dobjon össze mindenki az építéséért. Beindultak az előmunkálatok, felmérték, mennyibe kerülne a dolog. A sajtó felkapta a tervet, már szinte mindenki látta, ahogy a csatorna két oldalán épülnek a terveken szereplő paloták, amik ablakaiból az elhaladó hajókat lehet látni. A minisztérium viszont megnézte a becsült költségeket, és megrémült. Nem vállalkozott egy ekkora beruházásra. 1868-ban a Société du Credit Général francia pénzintézet a magyar állam segítsége nélkül is hajlandó lett volna megépíteni a csatornát. Az ajánlatot végül nem fogadták el, de azért nem zárták ki a lehetőségét egy ilyen lépésnek: a terveken szereplő nyomvonalra két évig nem adtak ki építési engedélyt. Aztán addig vártak, hogy már más tervek kezdtek előtérbe kerülni. Egy belga csoport ajánlkozott a város felújítására, egy Duna-hidat, 2200 házat, iskolát, könyvtárat, vágóhidat, szeméttelepet, lófuttató teret, sugárutat ígértek, plusz egy "félköralakú boulvard-os teret". Ez lett volna a Nagykörút, párizsi mintára, víz, hajók, csatorna nélkül. A belgákat is visszautasították, mert annak ellenére, hogy gyakorlatilag egy kisebb várost húztak volna fel, akkoriban mindenki a vállalkozás, építés, spekuláció lázában égett. Nehéz volt kiszámítani a következményeket, ráadásul a gyors növekedést követő krachtól (ami 1873-ban be is következett) is tartottak. Végül csaknem minden megépült a hatalmas tervek közül, csak éppen a város finanszírozásában, apránként. A csatorna nyomvonalán a hetvenes évek közepétől megindult a Nagykörút építése. A Fővárosi Közmunkák Tanácsa részére az útvonal kialakítására 1 800 000 koronát, a körúton építkezőknek pedig 15 éves adómentességet biztosított. Megvalósult ez, és ennek mentén a kávéházak városa:
A csatorna ötlete, és részletesen kidolgozott terve pedig végleg elsüllyedt.
|
#3320 | Név: Kis Gábor | 2013.10.05 21:39:43 |
---|---|---|
A Nagymamáinkkal érdemes beszélgetni sokat.....Ma esti gondolkodj:
"Nemrég egy szupermarketben vásároltam, amikor a fiatal pénztáros hölgy azt javasolta nekem, hogy inkább a saját táskáimat használjam, mert a műanyag zacskó nem környezetbarát. Bocsánatot kértem, és elmondtam neki, hogy „az én időmben nem volt még ez a „zöld” dolog.
|
#3319 | Név: Kis Gábor | 2013.10.05 21:39:10 |
---|---|---|
Vizsgakérdés
|